woensdag, 10 maart 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Ik wil bidden voor L die deze morgen in alle vroegte is overleden. God hebbe haar ziel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid U Heer Jezus dat mijn familie en mijn gemeenschap elkaar in vrede en hoop mogen terug vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn in mijn onrust en bij mij blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid en vraag ook mee te bidden voor een moeder die zwaar getroffen wordt: eerst door het overlijden van haar man op 13 december 2020, nu door het plotse en totaal onverwachte overlijden van haar zoon op 8 maart 2021. Ze moest reeds een dochter van 32 jaar afgeven. Ze heeft nog 1 zoon die haar nu bijstaat. Ik bid opdat ze toch gesteund zou worden in dit onmetelijk verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, U weet waarom!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten