maandag, 8 maart 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Vader, Wees weerom met mij en allen die U Vader noemen begaan.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer,

    Ik kom U om zegen en bescherming vragen over onze huwelijksrelatie
    red Ons lieve heer

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij en bescherm mij in mijn onrust, zodat ik meer per dag leef. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank U Vader,
    omdat U onze Paus Fransiscus veilig hebt thuis gebracht.
    Dank voor de het zaadje van Hoop en Vrede dat U in het midden-Oosten hebt gezaaid.
    Laat het uitgroeien tot een vruchtbare vlakte waar velen vertroosting vinden.
    Help jongeren inzien dat ze kunnen kiezen voor vrede en gerechtigheid en niet slaafs mee moeten lopen met de gevestigde orde waar corruptie en gemanipuleer vaak de bovenhand hebben.
    Zegen onze jeugd
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten