woensdag, 24 maart 2021

Reacties

  1. Lieve Heer, ik vraag steun en vertrouwen voor mensen in mijn omgeving die het in deze tijd erg moeilijk hebben, laat u ze aub voelen dar ze niet alleen staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, ik vraag bescherming voor een vriend die met zijn paard op pelgrimstocht gaat. Laat hen allebei een goede reis hebben en ook weer veilig thuis komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader,
    Dank U omdat U gisteren bij mij in de rechtbank was.
    Dank U voor het billijk vonnis en voor de mensen die elke dag bezig zijn om recht te doen aan de mensen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede God,
    ik bid voor Laura, mijn poes, die ziek is. Misschien gaat ze wel dood. Ze is mijn houvast in het leven. Ik zie haar zo graag. Wil haar genezen lieve God.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor uw poes. Het kan veel pijn doen, een geliefd dier te verliezen.
      Ik vraag aan de Heer ze te laten genezen, zodat ze u verder vreugde kan geven. Ik bid ook dat de Heer uw houvast moge zijn, meer en meer. Hij is voor ons gestorven en verrezen, en niets kan dit van ons wegnemen. Sterkte !

      Verwijderen
  5. Lieve Heer ,


    Wil met uw licht, vrede en al Uw genaden bij ons gezin en familie zijn

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten