maandag, 1 maart 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, aanhoor mijn gebed.
    Laat deze dagen van pandemie voorbij gaan.
    Sterk mijn zus nu zij het zo moeilijk heeft om te verliezen wat zij zo erg bemint.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Draag en zegen de familie en vrienden van mijn collega waar vandaag afscheid van wordt genomen.
    Zegen ook alle mensen die hun verdriet, vreugdes, herinneringen,... Door de corona maatregelen niet met elkaar kunnen delen. En zorg goed voor ons Daniëlle zoals ze steeds klaar stond voor anderen.
    Daniël, rust in de heerlijkheid van de almachtige Vader
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik bid U om vrede en hoop in mijn gemeenschap en mijn familie. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag een gebed voor het provinciaal kapittel in Nederland, bij de Zusters van Liefde van Tilburg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen en nabij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten