woensdag, 17 maart 2021

Reacties

  1. Reacties
    1. Zorgen hebben we allemaal wel maar ik bid ook voor u! Jezus zegt ons dat we niet zo bezorgd moeten zijn maar dat is niet eenvoudig! Voortdurend worden we geconfronteerd met zaken die ons bezorgd maken. Toch kan er vrede in ons hart komen wanneer we die zorgen aan God toevertrouwen?

      Verwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij in al mijn zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer God, leer mij dag na dag samen met anderen, de zin
    van het leven ontdekken.
    Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drieëne God, Vader, Zoon en H. Geest leer mij bidden, liefhebbend bij U zijn... en zo instrument van uw Koninkrijk worden in kleinheid nederigheid afhankelijkheid van U God... mens onder de mensen zijn... beeld van God. Amen. Maria, Jozef help !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten