dinsdag, 23 maart 2021

Reacties

  1. Goede Vader, Wees mij nabij en aan hoor mijn gebeden.
    Moeder Maria, mijn mama en papa vertrouwden hun leven toe aan u.
    Laat dat een voorbeeld zijn voor mij.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, geef mij het inzicht waarover vandaag in de lezing werd gesproken. Leer mij een positief, optimistisch en vol vertrouwen te zijn, in plaats van enkel het negatieve te zien. Wees steeds bij me, leidt me en geef mij Uw zegen bij alles wat ik kies.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader,
    Ik leg de rechtzaak van deze middag in Uw handen.
    Dat er een billijk en rechtvaardig vonnis mag zijn waar alle partijen zich in kunnen vinden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees bij me alle dagen. En geef mij kracht en rust.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten