zaterdag, 7 sept 2024

Reacties

  1. Heer, wij danken voor deze mooie zomerdag. Help ons vandaag uw heilige wil te volbrengen, onszelf eerder te vergeten en aan anderen te denken die soms in grote nood moeten leven. Help de mensen in Gaza en overal ter wereld waar er lijden is dat de mensen elkaar aandoen onder het moto "dit is van mij en niet van u". Heer heb medelijden met deze maatschappij die het meer en meer zonder God wil stellen.
    Ik bid ook mee voor alle intenties die hier vandaag zullen geplaatst worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, zegen deze dag. Verhoor de gebeden van onze mensen. Wij hebben uw hulp zo broodnodig.
    De eenzame, de depressieve mensen, de zieken, de jeugd.
    Bescherm de jeugd in deze moeilijke wereld.
    Ik wil je Heer danken voor alle genaden die we reeds hebben mogen ontvangen.
    Ik wil bidden voor de wereldvrede. Bescherm ons tegen het kwade.
    Laat de liefde in ons harten wonen. Heer ik bemin U. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank u dat u voor ons bidt.
    Vol vetrouwen leggen we onze intenties hier neer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Here waakt over alle die Hem liefhebben, Hij komt mij te hulp vandaag- mag mijn mond zo spreken en Hem de eer en glorie geven als wij bidden voor hen die in nood zijn, dat de Here God ons mag verhoren- want Uw genade overstijgt elke kille regel en vervuld het in liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, help mij om mijn man goed te begrijpen en hem het juiste te zeggen.
    Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten