woensdag, 18 sept 2024

Reacties

  1. Help ons Heer om te voldoen aan de eisen van de liefde. Leer ons altijd beheerst te zijn in woord en daad zodat we de goede geest in ons midden handhaven en geen enkele mens kwetsen met onvriendelijke woorden. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik bid en vraag gebed voor mijn kleinkind van 14 jaar dat ze mag de juiste vriendjes ontmoetten andere laten haar vallen .

    Ze voelt zich heel eenzaam en droevig in haar nieuwe grote school help haar aub.
    DANK U

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer leer de mensen bidden van kindsbeen af opdat ze sterk zouden staan in het leven en vol vertrouwen. Zend mensen op hun weg die hen vertrouwd maken met het gebed en die hen leren welk een goede Vader God wel is, hoe goed Jezus is en hoeveel Hij van hen houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, Gij die gezegd hebt:" Laat de kleinen tot mij komen" schenk aan de kinderen die verstoten worden uw troost en maak dat ze aanvaard worden en ook vriendschap mogen ervaren. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor deze intenties omdat ze mijn hart raken. Lieve Heer, verhoor ons gebed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor onze kleindochter die zondag jarig was, bid ik om een speciale gunst.
    Moeder Maria breng dit gebed tot Jezus, uw Zoon.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Here ik bidt dat de woorden van mijn mond en de overleggingen van mijn hart u welbehaaglijk zijn- dat er in mijn hart geen verborgen liefdes zijn, maar U en U alleen-

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Heer, blijf mij nabij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer zegen ons allen. Wees ons nabij. Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heer, ik bid U, help een buitenlandse moeder met twee kinderen, waarvan eentje autistisch is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bid van harte mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten