dinsdag, 10 sept 2024

Reacties

  1. Mag Ik julie gebed vragen voor Léonia die vandaag een zeer lange en délicate operatie moet ondergaan. Dank u.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid met je mee voor Léonia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met u mee om kracht en sterkte voor de toekomst.
    Steek 'n kaarsje aan in de Lourdes grot.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor deze intentie en voor alle mensen van deze gebedshoek die gebed nodig hebben.
    Moge God ons allemaal zegenen en ons genadig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag gebed voor een meisje dat het heel moeilijk heeft zich aan te passen aan nieuwe vrienden en nieuwe grote school . Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Léonia ik wens je sterkte en kracht toe als van een leeuw zoals je naam jou sterkte zal zijn
    Here we bidden vandaag dat degene die afgewezen worden, dat U ze kracht zal geven op te staan temidden van deze pijn- en die soms zo ondraaglijk is dat we willen we lopen- help ons te staan met moed en kracht. Dank U Here dat U temidden van ons bent-

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer zegen al deze biddende mensen, zegen en verhoor hun gebeden.
    Heer zegen ons gezin, zegen onze kinderen. Zegen elk hun weg. Geef ons, ouders, de juiste manier om hen te ondersteunen. Geef ons wonderen, geef ons kracht. Het is zo zwaar allemaal. Geef dat ze hun hart openstellen om in gesprek te gaan. Om naar U te luisteren. Om samen te overleggen en samen te werken.
    Geef ons leven, geef ons kracht, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor al jullie intenties. Dat we de kracht moge blijven ontvangen om ons kruis te dragen in zijn naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heer, help onze dochter bij haar zoektocht naar een extra job.
    Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer Jezus Christus wij danken U voor de verhoringen van onze gebeden voor onze kleinzoon die op de laatste dag voor zijn studie,toch het 2de studie jaar aan de universiteit kan gaan doen,dat u hem steunt en de weg wijst naar u,en zijn chronische ziekte met verve en U steun draagt .Wij prijzen u en zeggen u onze grote dank!ook aan de Heilige Abdij Maria tot wij onze toevlucht hebben genomen, 🙏 Ave Maria!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten