woensdag, 11 sept 2024

Reacties

  1. Heer laat uw licht schijnen in onze harten zodat we vervuld zouden zijn met vrede en vreugde ondanks de vele moeilijke momenten en tegenkantingen van het leven. Maak ons tot trouwe vertegenwoordigers van uw geest van liefde, mensen die andere mensen die het moeilijk hebben kunnen opfleuren en terug op weg helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we zo doen dat bid ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn dochter is vandaag jarig ik wil vragen voor haar als het geloof mag terug krijgen en weer Jezus maar ontvangen in de heilige communie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor alle intenties.
    Heer, breng weer wat rust in onze relatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer Jezus breng een opflakkering van geloof, hoop en liefde in de wereld maar vooral in de harten want dan zouden er zoveel, ach zoveel problemen vanzelf opgelost worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, help me om moed te houden telkens mijn zoon 'faalt' en dingen niet doen die moeten gedaan worden. Help me om iedere keer opnieuw te beginnen. Help hem om van het thuis wonen een haalbare kaart te maken. Geef wijsheid aan de psycholoog. Heer, ik weet het niet meer. Ik weet niet of ik dit kan. Help me.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. "Heer geef ons de genade om steeds gedragen te worden door de liefde en het vertrouwen want Gij kunt alles oplossen zelfs al zijn de vooruitzichten niet erg gunstig.
    In het leven van Theresia van Lisieux wou een zuster nog even voor het gebed een woordje met haar want ze zag het niet meer zitten; het leven is het klooster was te zwaar. Theresia antwoorde:" Ik heb nu geen tijd ten andere het zou weinig uithalen want God wil dat ge nu alleen lijd." Maar tijdens het gebed kreeg de ontmoedigde zuster opeens weer terug moed en vertrouwen zodat al haar moeilijkheden verdwenen als sneeuw voor de zon. Na het gebed zei ze tot Theresia dat haar beproeving voorbij was en dat ze nu het kloosterleven opnieuw aankon. Theresia gaf toe dat ze voor haar had gebeden.
    Dus we blijven bidden voor elkaar want de gebeden die we allemaal hier neerschrijven zullen hun effect niet missen. God vraagt alleen van ons wat geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, geef de familie Barbara een goede afloop wat betreft het huren van een woning. En de sociale aanvaarding van deze vluchtelingen-familie door de straat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid voor al de intenties die hier hier verwoord zijn. Het leven is soms echt wel moeilijk, droevig, eenzaam, hopeloos... Lieve Heer, wil je ons allen (die dit ervaren) helpen, troosten en ons oprichten om 'onze weg' te gaan. Amen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten