maandag, 9 sept 2024

Reacties

  1. Heer Jezus, zegen mijzelf en zegen ons gezin. Help ons met de uitdagingen waar we nu voor staan. U weet dat het heel zwaar voor me is. Help ons erdoorheen en toon ons de weg. Heer, help ons opdat we niet blijven achterna hollen. Help ons om nu de juiste richting in te slaan. Help onze kinderen ook op de juiste weg. Laat ons samen stukjes weg afleggen, die nodig zijn om positief in het leven te staan en vooruit te gaan.
    Heer, ik smeek U sta ons bij. Draag ons.
    Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jezus zei tegen zuster Maria van de Drie-eenheid:" Als je denkt dat ik ver weg ben, ben ik het dichts bij u." Elke dag is het een nieuwe uitdaging om in de liefde te blijven maar wij weten dat God bij ons is en ons lijden kent en ook dat Hij ons hoort als we op Hem roepen. Een heilige, ik geloof dat het Maria-Magdalena van Pizza was, was drie dagen aan een stuk verschrikkelijk inwendig gekweld. Toen Jezus haar verscheen zei ze meteen:" Waar was U heer?" Ik was bij U en verheugde me over uw overwinning." Misschien kunnen deze woorden u wat troost en vrede brengen want soms gaat het er heftig aan toe in de geestelijke strijd. Ieder naar God verzuchtende mens maakt het mee; de mystieke werken staan vol van zulke pijnlijke ervaringen. Maar God zal ons op en stond vertroostingen sturen. Goede moed want je staat er niet alleen voor.

      Verwijderen
  2. Ik bidt voor jullie, voor jullie gezin ,mogen de Here jullie zegenen en het vertrouwen geven dat de dingen waar jullie op hopen om daarin kracht zullen ontvangen-en hetgeen je nog niet ziet mogelijk zal worden in jullie leven- wees gezegend deze dag- en ik geloof dat de Here zijn liefdevolle aanraking aan jullie wil tonen, vertrouw op God.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heef Jezus wil die mensen en ook onze familie die zware ziekte moet doorstaan helpen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor alle intenties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, helpt mij om bevrijd te worden van mijn spanningen die veroorzaakt zijn door mijn man

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer help ons in de liefde te blijven ondanks de moeilijkheden die we elke dag ervaren. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank u jesus dat u in mijn hart woont

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel graag gebed voor een dierbare vriendin die verder onderzocht moet worden op borstkanker. Haar man is ook aan kanker overleden. Zij heeft het er moeilijk mee. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid voor alle intenties mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In het Salve Regina dat de priester vroeger elke dag na de mis voorlas samen met het gebed tot de H. Aartsengel Michaël hoorden we o.a deze woorden: "zuchtend en wenend in dit tranendal... Welaan Middelares, sla uw barmhartige ogen op ons, en toon ons na deze ballingschap Jezus de gezegende vrucht van uw lichaam...o zoete Maagd Maria".
    Maar er komt een tijd dat God de tranen uit onze ogen zal wissen. Dat zal een heerlijk moment zijn waar we dikwijls mogen aan denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid mee voor alle intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bid intens mee voor alle intenties. Blijven vragen en blijven hopen dat, liefst zo snel als we verlangen, eindelijk het gewenste resultaat bekomen wordt. Ik bid ook al heel lang voor een oplossing voor een volwassen kind. Ik bid altijd verder en geloof dat onze lieve God uiteindelijk de zware last op zijn schouders, en ook op de mijne natuurlijk, weg mag nemen. Ik volhard in mijn gebed tot...... ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u dat u mij herinnert aan het volhaarden i gebed.
      Soms laat ik het weg...

      Verwijderen
  13. Ik bid voor onze zoon en schoondochter die gisteren hun huwelijksverjaardag vierden. Geef uw zegen over hun gezin, Heer. Wij danken u.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dankbaar voor al jullie gebeden. Ik bid mee voor al jullie intenties.
    Vrede en alle goeds. 🫂

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heer Jezus, zegen ons gezin. Zegen in het bijzonder onze zoon Diederik die zich niet begrepen voelt en zich aflevert. Zegen hem, geef hem rust en roep hem hard bij naam. Roep hem Heer. Moge hij voelen dat we ook hem graag zien net zoals onze andere kinderen. Moge hij weten dat hij veel goeds kan en doet. Hij keert zich af van alles en iedereen. Hij kruipt weg op zijn gsm. Heer raak hem aan. Moge hij zich openstellen. Ik vraag U doe wonderen in ons gezin, want het is echt zwaar leven. Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Geef ons een goede nachtrust Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten