dinsdag, 3 sept 2024

Reacties

  1. Heer schenk ons vandaag uw genade, uw bijstand. Zonder uw hulp kunnen we de naastenliefde niet beoefenen. Dat hebt U gezegd tot zuster Maria van de Drie-eenheid: "Zonder mij kan je zelfs niet beminnen." Help ons om steeds vertegenwoordigers te zijn van uw liefde die lankmoedig, en geduldig is, vrede uitstraalt en zelfbeheersing geeft. Dank u Heer voor al de genaden die U ons zult geven vandaag. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De werkelijkheid ieder dag , ieder minute is God aanwezig met zijn liefde voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is waar ik vraag dat iedereen die ervaring mag hebben vooral de ernstige zieken in mijn familie en ook voor mezelf en vele eenzame mensen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Here U omvat alles en omarmt alles naar degene die uitzien naar U, met Uw liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het heerlijk dikwijls Gods liefde te mogen ervaren. Maar het kan ook gebeuren dat we soms door diepe dalen moeten of lange periodes van innerlijke dorheid doormaken maar Hij zal ons niet in de steek laten. Vroeg of laat is Hij er weer met zijn innerlijke vertroostingen, echte mystieke momenten, die ons zullen sterken als de beproeving aanklopt.
    Heer heb medelijden met de mensen die beproefd worden. Laat hen voelen dat Gij er zijt voor hen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer, hebt ook medelijden met mijn beproeving.Laat mij stralen van jou liefde naar anderen toe.

      Verwijderen
  6. Heer, help onze dochter bij het opvangen van haar zoontje.
    Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. vanuit de stlilte van ons hart gebeuren er wonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer zegen deze mensen en hun intenties.
    Heer ik bid u voor mijn familie, mijn gezin. Help ons liefdevol en begripvol te zijn voor elkaar.
    Geef ons leven, geef ons kracht, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Heer geef een teken van uw liefde aan hen die op u roepen. Amen

      Verwijderen
  10. Wees mijn petekind die vandaag 14 wordt nabij, Heer, dat hij mag uitgroeien tot een
    warme, hartelijke persoon. Leid zijn weg. In Jezus’naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heer, dank voor deze eerste volle week met de zoon thuis. Dank voor het waardevolle gesprek met de psycholoog vandaag. Geef mij moed en kracht om vol te houden. Geef mijn zoon een open hart voor U. Geef hem het inzicht van wat het betekent om christen te zijn. Help me te hopen en niet op te geven. Zegen zijn inzet en zijn goede bedoelingen. Heer Jezus, laat hem U zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten