vrijdag, 6 sept 2024

Reacties

  1. Heer Jezus, het is zo moeilijk. Wil U mij helpen rechtop te blijven. Zegen aub mijn echtgenoot, onze kinderen. Het is zo moeilijk in deze wereld. Er dreigt opnieuw vanalles mis te gaan in ons gezin, in onze familie. Geef dat we ook de goede zaken kunnen blijven zien. Maak ons sterk om vol te houden. Heer help ons. Ik smeek U.
    Geef aub dat de professoren in UHasselt nog een kans geven aan Roeland. Help ons Heer zodat hij zijn droom om arts te worden kan waarmaken. Moge ze zijn problematiek rond studeren verstaan. Mogen ze zien dat hij zich echt inzet, dat de wil er echt is. Mogen we de juiste hulp krijgen Heer.
    Zegen al de jongvolwassenen die hun dromen najagen in deze moeilijke wereld. Heer geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heer Jezus wilt U deze moeder morgen een schone dag schenken met een verdubbeling aan moed, geloof, hoop en liefde en een voelbare verbetering in de gezinssituatie Amen

      Verwijderen
  2. Ik bid mee voor Roeland...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ik bid mee voor dit gezin en allen die het moeilijk hebben of door een beproeving getroffen worden. Laat hen zien dat er licht is aan het einde van de tunnel. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja Here, we bidden mee... met hun in hun beproevingen- dat U de weg zal banen voor hen- laat het Morgenlicht hen vervullen in het Licht van Uw Zoon, die onze kracht is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer sta iedereen bij die jou hulp zo nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, help mij om goede hulp te vinden om het probleem te kunnen dragen.
    Help mij een echte vriend of vriendin te vinden om mijn situatie te helpen dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede Vader, ik begrijp dat mensen in hun nood tot U bidden. Wij hebben dat destijds ook gedaan en toch had ik de indruk dat u doof was. Nu wij ouder geworden zijn, bekijk ik het van een andere kant. Nooit hebt U ons in de steek gelaten. Wij zijn minder ongeduldig geworden, nederiger en veel meer bewust van
    « Uw wil geschiede ».🙏

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zo mooi en waar. We moeten soms door zware beproevingen of lastige situaties om vooruitgang te boeken in het geduld en om nederig te worden en ook om ons te leren ons te onderwerpen aan Gods wijze wilsbeschikkingen. Maar ik moet ook toegeven dat ik dikwijls verhoord ben geweest in de kleine dingen opdat we zouden blijven vertrouwen.

      Verwijderen

Een reactie posten