donderdag, 19 sept 2024

Reacties

  1. Heer Jezus mijn broer is ernstig ziek,vandaag ga ik met een priester naar hem toe.
    Ik bid en smeek U Heer open zijn hart voor het sacrament van de ziekenzalving,vergeef Hem ,Heer en neem hem op in Uw barmhartige liefde.
    De ziekenzalving is normaal vandaag om 10h ik vraag om mee te bidden dat hij zou openstaan voor deze genade.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer zegen deze zieke en zegen ook zijn zus.
    Heer ik vraag Uw zegen over een online gesprek om 10u. Het is voor hulp voor onze zoon. Het zal zijn toekomst mee bepalen. Heer laten we de juiste hulp krijgen en mogen we samen met hem kunnen verder werken aan zijn droom om arts te worden.
    En zegen ook het pad van onze andere 3 kinderen.
    Geef Heer rust, zegen ook mij en mijn echtgenoot want het weegt op onze relatie.
    Heer blijf ons nabij.
    Geef ons kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer laat uw licht schijnen over deze man die misschien aan het eind van zijn aardse pelgrimstocht is? Uw genade vermag alles daarom vertrouwen we op U en vragen U zijn ziel in uw genade op te nemen opdat hij bereid mogen zijn uw wil te aanvaarden. Amen
    Ik bid ook mee voor de andere intenties en voor allen die hier met veel volharding en liefde blijven bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid voor mijn kinderen. Ze hebben met tegenwerking te maken en worden onheus behandeld.
    Heer bescherm mijn kinderen van alles wat niet van u komt.
    Geen hun wijsheid en kracht dat ze ze in een belangrijke zaak goede beslissingen kunnen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer Jezus, zegen de gezinnen; stuur de plannen van de boze in de war die er alles aan doet om de liefde in het hart van de mensen te verminderen. Hij werkt met veel vertoon maar U Heer, U werkt in stilte zonder dat niemand het merkt, in het diepste van de harten. Trek ze allemaal naar U en laat overal liefde en harmonie heersen. Behoud en versterk de samenhorigheid en de eenheid in de families Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie intenties neem ik op in mijn gebed en gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, ik bid mee voor de zieke broer, voor het online gesprek met de zoon van onze zuster, voor haar man, voor de kinderen die geen kansen krijgen, voor de gezinnen die overeind trachten te blijven in deze verwarrende tijden, en tot slot voor mijzelf en mijn eigen zoon. Dank U voor dat lichtpuntje van gisterenavond. Vanmiddag om twee uur gaan we samen naar zijn psycholoog. Geef dat het een constructieve consultatie mag zijn. Morgen om negen uur begint de kennismakingsdag op de hogeschool, maandag begint het academiejaar. Geef dat mijn zoon op tijd zal opstaan en een positieve eerste ervaring mag hebben met de medestudenten en de studierichting. Ik bid U ook voor zijn kersverse vriendinnetje, dat ze wijs en verstandig met elkaar mogen omgaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb op Maria geroepen deze namiddag en zij heeft mij onmiddellijk verhoord. Ik geloof dat zij veel aanzien bij haar Zoon. "Liefde gaf u duizend namen." Dank U Heer dat je ons z'n Moeder hebt gegeven, uw eigen Moeder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten