vrijdag, 20 sept 2024

Reacties

  1. Heer Jezus, uw liefde voor de mensen is zo groot. Snel ons te hulp als wij op U roepen en zegen speciaal hen die het moeilijk hebben. Help ons ons kruis te dragen en zegen de kinderen; raak hun hart zodat ze stilaan naar U toe groeien en bescherm hen tegen het kwaad. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik dank u Heer, mijn broer heeft gisteren de ziekenzalving ontvangen,het was een mooie viering waarin hij zeer aandachtig en aanwezig was. Dank voor deze genade en jullie gebed

      Verwijderen
    2. Wat mooi om te horen.

      Verwijderen
  3. Dit gebed leeft ook in mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Here mogen de gebeden die wij vandaag spreken een weg banen door alles heen dat bidden wij. dat wij wijsheid en kracht mogen bekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid ook voor deze intenties
      Wil ook bidden voor onze dochter die uitzaaiende kanker heeft dat ze toch de kracht mag krijgen deze ziekte te aanvaarden en als het Gods wil is mag genezen
      Help asjeblieft Moeder Maria wil onze voorsprekers zijn bij U Zoon
      Dank aan al de lieve mensen die bidden

      Verwijderen
    2. Ik bid met u mee.
      En vraag gebed voor een vriendin die ook uitgezaaide kanker heeft en begint nu met een hele zware kuur.

      Verwijderen
    3. Ik heb ooit gebeden voor een babytje met zware hartproblemen, de volgende week zagen we de grrotouders en he tkinndje zijn problemen w

      Verwijderen
    4. waren volledig aan het keren. Nu is het een kranige kleuter vol energie.
      Daarom bid ik nu ook voor je dochter en die vriendin dat beiden volledig mogen genezen.

      Verwijderen
  5. Het gesprek samen met mijn zoon bij zijn psycholoog heeft me alle moed en hoop ontnomen. Vandaag toch een lichtpuntje: hij is op tijd uit zijn bed gekomen om naar de eerste dag van het academiejaar naar de hogeschool te gaan. Blijf voor mij bidden dat ik hebt samenleven volhoud ondanks de moeilijkheden. Bid voor hem dat hij in de studie een doel zal vinden om zich in te zetten. Bid dat de geest van onverschilligheid en eigenzinnigeheid hem zal verlaten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal voor je blijven bidden en voor je zoon. Dat de heilige Geest je mag bijstaan op alle moeilijke momenten.
      Heer ik bid voor alle noden van deze mensen.

      Verwijderen
    2. Ik blijf ook meebidden want voor God is alles mogelijk. Hij werkt in de harten als wij erom vragen maar Hij eerbiedigt ook de vrije wil. Langzaam maar zeker komt er verandering en worden onze verzuchtingen een realiteit. "Bid zonder ophouden" zei Jezus.

      Verwijderen
    3. Ik bid voor u en uw zoon. Kijk eens op de website van www.Naranon.nl waar familieleden van drugverslaafden terecht kunnen voor meer info en een programma hebben dat hen helpt om er zelf niet onderdoor te gaan. Mensen die hetzelfde meemaakten als u, die weten wat verslaving is en die weten wat u doormaakt kunnen u helpen door hun ervaringen met u te delen.
      veel sterrkte!

      Verwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor eenieder hier.
    Ik vraag gebed voor ons gezin: onze kinderen, mijn echtgenoot en mezelf. Help ons de negatieve spiraal (spiralen) te doorbreken en helemaal los te laten. Moge het positieve terug herleven. Heer help ons. Geef ons uw kracht, geef ons leven, vrede en alle goeds. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moge God je gezin zegenen en uw trouw gebed vruchten doen dragen. Blijf dus volharden want God laat ons niet in de steek. Maar het kan bij momenten zeer zwaar zijn daarom blijven wij ook bidden voor U.

      Verwijderen

Een reactie posten