zondag, 27 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer

    Om genade en zegen over de totale context van de begrafenis van mama en de ganse familie

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, Blijf mij nabij zodat ik meer rust krijg en in het moment kan leven. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor een vriendin die morgen geopereerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, Onze Vader,
    Dienstbaar zijn voor je medemens is ...zijn een dienaar.
    Mensen ontmoeten in vreugde, liefde en pijn.
    Geeft een energie van je eigen Zijn.
    Maar ik wens mijn ego niet te laten prevaleren.
    Heer leer mij nederig zijn, zonder mijzelf te verloochenen.
    Dat het wordt een Zijn in mij.
    Ik dank u heer, dat ik heb gezocht naar de rust in mijzelf in de stilte met God.
    Dat is bidden.Hetgeen ik nog beter wens te leren.
    Solo Dios .Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, maak mijn liefde voor mijn naasten, en vooral voor mijn man, zuiver, vrij van eigenbelang en egoïsme. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laten we werken in de Wijngaard van de Heer opdat deze wereld terug een wereld van tederheid wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten