woensdag, 2 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. lieve Heer

    Om genade over mijn mama en de corona en redding over de gehele wereld rond de mensheid

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer Jezus,
    wil mij omarmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, vandaag en morgen zijn heel moeilijke dagen voor mijn broer en voor mij, vooral morgen. Help ons, a.u.b., en help mijn broer met zijn gezondheidsproblemen. Moeder Maria, wil ons bijstaan. Ik dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefdevolle God, wees alle kinderen, ouders,leerkrachten en hun families nabij nu en volgende dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieve Heer

    Om genade over mijn man zijn negatief gedrag en zijn vastgeroeste " ego " patronen die ten koste gaan voor een goede opvoeding van onze beide kinderen
    danku

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve God, bescherm mijn gezin en mij vandaag en alle dagen van ons leven. Zo dankbaar dat ik U ken. Ook vraag ik herstel van de oma van een vriendin van mij. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten