donderdag, 10 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. God, help me om vandaag alle positieve dingen te zien en leidt me naar de juiste beslissingen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar bid ik ook voor Heer! Leer mij "oprecht"te beminnen en mijn "vijanden lief te hebben" !(mensen waar ik 't moeilijk mee heb!)Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede God, ik sta voor een beslissing. Help me de juiste te nemen aub.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, Zegen mijn familie en mijn gemeenschap. Geef ons vrede en vreugde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer

    Wil je zorg dragen voor mijn mama haar gezondheid

    danku

    alsook voor de gedragenheid en het begrip binnen ons gezin

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer. Wilt U mij nabij zijn??

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten