zaterdag, 12 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer Jezus,
    als God het wil, bezoek mijn donkerte, en leer mij mezelf te schenken aan U.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, dank voor de ontmoeting van gisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, weest U mij nabij zodat ik me weer wat stabieler mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik mijn verplichtingen niet had ontnam ik me van het leven.
    Als er hier iemand komt die gelooft in het gebed. Bid je voor me?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker, we dragen je mee in gebed.
      Moge God je genadig zijn, en vrede schenken.

      Verwijderen
  5. Lieve Heer, U weet waarom.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer

    We bideen mee voor de gevraagde intenties van hierboven
    Vertrouw op de Heer en volhard in het gebed

    Mag ik gebed vragen voor mijn mama die erg lijd momenteel en over mijn werk van morgen

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten