zaterdag, 19 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. lieve Heer

    Kom met Uw zegen over mama haar lijden
    bescherm haar met al jou engelen en heiligen

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve heer

    Kom met Uw genade over onze werkdag en bij de mensen bij wie we geplaatst worden vandaag en alle dagen

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, dat ik steeds meer rust ervaar in de dingen die ik tegenkom, zodat ik meer in het heden leef.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve God, ik bid voor mijn dochter die vandaag op kot gaat. Bescherm haar op haar verdere levenspad. Alen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bid voor Femmy van Ende zij is op 68 jarige leeftijd aan kanker overleden, moge de Engelen haar begelijden naar het hemelse Jeruzalem

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten