zondag, 13 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer God,
    ik bid om zegen over een ontmoeting deze namiddag.
    Moge uw liefde zich doorheen het samenzijn openbaren.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gebed om de kracht te vinden te ...ontvangen om vergeving te verwezenlijken bij onze dochters en onze zoon en mijn echtgenoot tov mijn broer en zijn gezin en....ook geldt dit voor mezelf ... hoe ... ik vertrouw op U JEZUS🧡🌻🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moge het onderzoek morgen voor mij een goede oplossing vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor die intenties, en ook die van gisteren, die ik pas vandaag gezien heb. Goede moed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten