donderdag, 17 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Dank u Heer voor deze nieuwe dag. Dat de wereld u moge danken voor wat Gij ons allemaal in handen hebt gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn, zodat ik zonder angst de dag doorkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve God, ik bid mee voor alle intenties. Dank voor al het moois in mijn leven. Ik bid dat ik steeds rust mag vinden in alles wat op me afkomt. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor die intenties, en ook voor die van gisteren, met de familieproblemen, die dikwijls door geld veroorzaakt zijn... Heer, ontferm U !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ✅Graag gebed gevraagd voor de genezing van Fons en Marie -Louise en Griet ... en
    ✅Lieve God Almachtige Vader dankgebed voor
    verkregen genade!
    ✅voor nieuwe priesterroepingen en roepingen tot het Godgewijde leven en steun en veel Goede moed alle priesters en zij die studeren voor priester

    ✅voor het zieleheil van ALLE overledene
    ✅voor mijn man en mezelf voor een speciale intentie

    ✅voor roxane en Jefke en kleine Mia Voor hun intenties
    ✅voor Marieke ( die zwanger is) voor Steven en sepp voor hun intenties

    ✅voor vrede met mijn broer Bart
    ✅voor onze paus Franciscus en paus Benedictus hun welzijn en zijn intenties
    Mvg
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten