dinsdag, 22 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Ik bid om zegen over een overlegmoment deze voormiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer zegen ons samenzijn van deze avond ! Wees ons nabij met Uw Wijsheid ! Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik bid om Uw zegen over mijn huwelijk. Dat we wachters mogen zijn over elkaars eenzaameid. Ook bid ik om vertrouwen en innerlijke rust. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, ik bid voor rust in mij en hoop dat het goed gaat vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer

    Om genade en begrip in ons gezin

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer

    Om genade over de palliatieve gezondheid van mijn mama

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, bedankt voor deze fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten