vrijdag, 18 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Dank U voor het verhoren van mijn gebed. Blijf bij me en schenk me rust en helderheid als ik dat nodig heb. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik dank U voor mijn leven ! Help mij om zoals Maria "àlles in mijn hart te bewaren "en aan te moedigen met deze woorden "doe wat HIJ u zeggen zal "!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank U Heer voor mijn familie, laat ons nogmaals sterk genoeg zijn om een gezondheidscrisis het hoofd te bieden...
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, dat ik steeds meer rust mag ervaren in alle dingen die ik tegenkkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor alle intenties die hier aanbevolen worden, en ik dank de Heer omdat een moeilijke zaak waar ik mee bezig ben naar een goede oplossing schijnt te evolueren. Dank U, Heer, blijf ons helpen, en dank U ook, Moeder Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer

    Om genade rond de precaire gezondheid van mijn mama
    Breng bij haar rust lieve Heer

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer

    Neeem mij bij jou hand en sterk mijn geest
    Dat ik goed kan slapen en mijn mama mee begeleiden

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten