dinsdag, 1 sept 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer

    Ik vraag Uw bescherming over mama die broos is en al onze gezinsleden en familie dat er eenheid en liefde en vrede mag komen en over het herexamen van onze dochter vandaag

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve heer

    Om bescherming in een gerechtszaak vandaag voor een kind zijn toekomst

    Danku voor die genade

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer we vragen bescherming voor de schoolkinderen,dat ze bewaard mogen blijven van ziekten en besmettingen,Moeder Maria,spreid uw mantel over heel het onderwijs,dat allen mogen werken aan een goede toekomst,en dat de leerkrachten en ouders en grootouders kinderen sporen naar God voorleven en leren dankbaar te zijn aan onze Schepper,dank U Heer Jezus ,dank U Vader,Heilige Geest stort Uw Geest van wijsheid uit over alle kinderen en onderwijzend personeel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor die intenties, en ik bid ook voor mijn broer. Heer, help hem, en help ons een goede oplossing te vinden voor een moeilijke zaak waar we mee bezig zijn. Dank ook aan allen die willen meebidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer God, help mij met wat ik heb dat het een vlugge genezing mag hebben. Dank.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten