zaterdag, 19 dec 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Dank U Heer om ons te leren in deze moeilijke tijden in de stilté méér Uw Stem te horen !Leer ons constant ernaartoe te luisteren maar ook te handelen ! Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid om Hoop & Vertrouwen als de wanhoop dreigt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK bid graag mee met jullie beiden, en met allen die onze gebedshoek komen bezoeken. Dank U Heer voor Kris, die ons deze gelegenheid schenkt. Zegen hem en zegen zijn familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag een bede om zegen over een kleine zelfstandige in deze moeilijke coronatijd.
    Dank Heer, dat U mijn toeverlaat zijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn zodat het goed blijft gaan. Dus bid ik voor vertrouwen en hoop en in het moment leven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede Vader, wees lijn sterkte in moeilijke momenten.
    Moeder Maria, waak over mij en geef dat het goed moge gaan met mij.
    Zorg voor alle mensen die lijden of zorgen hebben.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk heb ik een rustige nacht en voel ik mij morgen beter.
    Moge ik en mijn familie bevrijd blijven van die corona.
    Help me steeds om in stilte te kunnen bidden in deze moeilijke tijd.
    Dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten