donderdag, 10 dec 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Laat ons bidden voor de jongeren in de examens. Geef hen moed en doorzettingsvermogen.
    Voor alle jeugd in deze tijd van corona. Help hen bij het vinden van de juiste activiteiten. Help hen ook u te vinden, Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader laat mij luisteren naar uw woord en er naar handelen.
    Dat laatste is zo moeilijk.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer God, ook ik wil een goede christen zijn, maar sta er niet altijd bij stil hij jij ons hebt geleerd, door uw voorbeeld, hoe wij ons als christen moeten gedragen.
    Vergeef mij aub ! Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, neem me bij Uw hand en bescherm me.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Geef mijn familie en mijn gemeenschap het vertrouwen dat U er ook bent in deze
    moeilijke coronamomenten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor Clary, dat ze snel hersteld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een dankgebed voor een gezamenlijke intentie ... waarvoor we gebeden hebben...
    Dank voor ons te aanhoren en verhoren ... lieve God,
    Almachtige Vader๐Ÿ™

    ✅voor bescherming van het ongeboren en het broze oude leven
    ✅voor het zieleheil van alle overledene speciaal voor Dr.Maarten, Alfons , Helena , Suzanne,
    ✅voor hulp bij een drankprobleem ; voor Jef... voor inzicht , steun , moed en overwinning ... voor de eerste stap van een nieuw leven.
    ✅voor nieuwe priesterroepingen en roepingen tot het Godsgewijde leven ... en ook voor de intenties van onze Paus Franciscus en Paus Benedictus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. God, ik bid vandaag ook voor alle jongeren die het moeilijk hebben in deze speciale tijden. Dat ze moed en kracht vinden in hun omgeving en in U. Ik bid ook voor mezelf op mijn nieuwe werkdag. Dat alles goed mag gaan. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn en dank dat een vriendin geen corona heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten