woensdag, 9 dec 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Hij ontvangt je zoals je je nu voelt.
    Nu moeten we luisteren wat Hij ons zegt en dit in geloof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God, leer me accepteren wat ik niet kan veranderen en te vertrouwen op de weg waar U me op leidt. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader, ik draag deze dag op aan U.
    Vervul mij met uw Geest en vergeef mijn zonden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, in deze moeilijke tijd van corona kom ik om moed en vertrouwen vragen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader mag ik Uw Zegen vragen over Chris en zijn gezin elke dag mogen we ons gesteund en gevoed voelen door zijn woord van kracht en troost in het Bijbelcitaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer. Dank U dat het zo goed met mij gaat. Wilt U over mij blijven waken zodat ik me blijf voelen zoals nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer,
    Ook een dag van ffff gaat aan mij niet voorbij.
    De zekerheid in ons bestaan is de twijfel en ongeduld. Mijn wens is volledig opgaan in uw vertrouwen. Dat is de rust die ik gevoel in de stilte van God. Als mens is het een weg van gaan. Dat is dankbaar zijn voor de liefde, die ik van tijd tot tijd mag gevoelen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. God, wees bij me vandaag en bescherm me. Leer me mild zijn, maar ook krachtig. Leer me begrijpen en oordelen, niet veroordelen. Neem me bij de hand. Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten