donderdag, 17 dec 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede Vader, wees mij genadig.
    Help mij om deze tijd door te komen en leer mij bidden met vertrouwen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. God, ik zag net een reportage over de Chinese dwangarbeiders.
    Ik bid U, maak dat dit een einde neemt evenals alle mensonterende toestanden in deze wereld.
    Geef wereldleiders kracht om dit te bestrijden en te bouwen aan een vreedzame samenleving.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik bid U voor allen die getroffen zijn door ziekte en eenzaamheid. Toon mensen de weg naar hen toe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Om zegen over het coronavirus in al zijn contexten
    en over alle ouderen , jeugd en mensen in de ziekenhuizen

    Breng daar Uw genade en zegen over alles

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al die intenties. Kom, o Heer, om ons te redden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve heer, Onze Vader
    Leer mij nederig zijn . Uit nederigheid geven is de dienstbaarheid van vreugde.
    Dan is geven geen verplichting, maar eenr rechtvaardigheid.
    Daar wordt een ieder beter van.
    Dank u


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank U omdat het goed met mij goed. Blijft U mij nabij zodat het goed blijft gaan en voor alle zieke en eenzame mensen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten