maandag, 28 dec 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer, wees bij me op deze dag. Laat mij Uw steun voelen, geef ook Uw steun aan hen die het moeilijk hebben. In het bijzonder bid ik voor mijn schoonzus die haar vader onlangs heeft verloren. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, laat vrede & broederlijkheid komen in mijn familie en in mijn gemeenschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer,

    Ik kom om Uw zegen vragen over onze kinderen ...
    Jij weet wat er aan de hand is , zegen en bescherm hen
    en breng zuiverheid in ons eigen familiesysteem en aanverwanten

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer,

    Om Uw zegen, bescherming en continuiteit over ons werk

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader, beschermt het ongeboren leven waarmee ons Lies ons verblijdt.
    Beschermt ook ons.
    Geef dat ik uw licht mag blijven volgen in het spoor van Jezus uw Zoon.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat ik Uw steun voel deze dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank heer voor deze nieuwe dag. Moge het een dag zijn dat mensen toch even aan U denken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten