dinsdag, 22 dec 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Wat is het mooi uitgedrukt :Wij mogen ook dragers zijn van de Heer en Hem baren in elk gebed voor de mensheid en in elke daad van liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag wil ik aan Pelgrim zeggen dat ik speciaal voor hem bid. Moge de Heer hem bijstaan, vooal als hij het moeilijk heeft. Goedemoed, Pelgrim!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor alle mensen :zij zijn allen kinderen van God, Hij is Schepper van alle leven ook in corona pandemie tijden !
    Dat alle vrienden en vriendinnen mogen weten dat zij diep in mijn hart zijn gesloten, veilig en zalig, omdat de Heer dit hart heeft geschapen en nog gaande houdt !
    LATEN WE SAMEN DE Heer aanbidden en met Alleluia's eren !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U mij nabij blijven zodat het blijft gaan zoals het gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer,

    Wil je Uw zegen geven op alle niveau's over mijn werk en ons gezin

    dankje wel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten