maandag, 14 dec 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Heer, leer ons over te gaan naar een vernieuwde Kerk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer zegen alle mensen die die verzorgend werken in de klinieken bij de Covid patiënten. Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou zo graag naar mijn zieke broer willen gaan op Kerstdag, maar het is nog twijfelachtig, omdat ik in een rusthuis zit. Heer, ontferm U!
    Willen jullie die dit lezen met mij meebidden, a.u.b.? Dank u.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid graag mee voor uw intentie zr Christiane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank U dat het zo goed met me gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor de schoonfamilie van mijn broer, waar de vader is gestorven aan Covid, de zoon ligt in het ziekenhuis met covid.Hij kan er niet naartoe met zijn vrouw, want het is buiten Europa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank U, Heer, DANK U, HEER! DANK U DUIZENDMAAL, HEER !
    En dank aan allen die met mij hebben meegebeden opdat ik naar mijn zieke broer zou kunnen gaan met Kerstmis! Het kan! Hij is zo blij ! En ik ook ! DANK U !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten