dinsdag, 29 dec 2020

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. God, leer me dankbaar zijn en dit ook uit te stralen naar anderen. Vzndaag bid ik voor de broedergemeenschap van pater Jos, bescherm hen tegen corona. Leidt mij ook steeds God naar wat goed is voor mijn gezin en mij. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader, ik noem u vader omdat ik uit uw glorie ben ontstaan en omdat u mij beschermt.
    Begeester mij en vergeef mij wat ik fout deed.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U over mij waken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank heer voor deze nieuwe dag. Moge het een dag zijn dat mensen toch even aan U denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank U goede heilige almachtige VADER omdat U elke dag met ons begaan zijt omdat wij als Uw kinderen met U mogen wandelen op U mogen vertrouwen in alles wat we doen DANK U Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten