vrijdag, 4 dec 2020

Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer,

    Ik vraag U om Uw kracht en zegen in mij en mij voordurend op de weg van U te houden ; als ik val

    Laat mij sterk genoeg zijn en mij niet meer door anderen te laten leiden
    U bent mijn God; help mij aub

    Danku

    DankU

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader,
    Weerom een ochtend met zorgen. Sta me bij.
    Ma en Pa, bid voor mij zoals jullie dat deden toen je nog onder ons was.
    Ik heb het nodig.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee mét jullie en voor jullie !
    Vader wij komen naar U aan de Hand van Jezus Uw Zoon !
    Maria onze Moeder troost ons en leidt ons naar Uw Zoon ! Kom H.Geest onze Trooster Dank U !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, ik wil U danken omdat het beter me mij gaat. Wilt U mij steeds nabij zijn.Dank U. OOk voor mijn vriendin en man die corana hebben en voor Clary die jarig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede God, graag wil ik meebidden voor al deze lieve mensen die u om kracht en zegen vragen.
    Van harte dank Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook mee. Heer, zegen Pelgrim, en Jacqueline, en alle "anoniemen" die hier met U komen praten. Zegen ook mijn broer, die vandaag beter was. Dank U, Heer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten