zondag, 26 dec 2021

Reacties

  1. Heer,
    Dank omdat wij vandaag uit isolatie mogen na onze ziekte.
    Dank omdat mijn zoon mij op mijn eigen tempo liet herstellen en mij daar de tijd en ruimte voor gaf.
    Help mij om hem ook de ruimte te geven opdat ik hem niet in de weg zou staan om te groeien naar het beeld van God.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, Danku voor het mooie familiefeest dat we hadden.
    Geef vrede in de komende dagen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. God, dank voor het samen vieren met mijn gezin, ook al zijn ze niet gelovig. Leer le hen los te laten naar de weg die U voor hen hebt bestemd. Leer me verdraagzaamheid, vergeving en geduld. Met hen en met mezelf. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, geef mijn zoon de geest van geduld en liefde. Zodat ik het het mag ervaren. Ik vergeef zijn ongeduld.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me rustig mag voelen vandaag, en geen last heb van angsten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer wees begaan met onze kinderen en kleinkinderen ze zijn U precies vergeten laat hen nooit verloren gaan Lieve Heer het zijn ook Uw kinderen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten