vrijdag, 31 dec 2021

Reacties

  1. Laat ons bidden voor een gezond, een heilzaam 2022. Laat ons in vrede leven met eenieder uit onze kennissenkring. God blijf ons nabij in de zorg van de heiligen en de voorgangers in het geloof. We bidden om vertrouwen, om vergeving van zonden en barmhartigheid.
    Geef wijsheid en kracht aan de kerkleiders en in hoofdzaak aan paus Franciscus. Vader Franciscus, de heilige Clara, de moeder Maria en Elisabeth van Hongarije,... draag zorg voor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader,
    Dank voor, wat geweest is, goed en kwaad.
    Help mij in het nieuwe jaar steeds weer opnieuw voor U te kiezen.
    Neem de duisternis weg uit mijn hoofd en mijn hart. Schenk mij kracht om door te gaan en steeds Uw wil te volbrengen. Leer mij om van U en van de mensen te houden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid met jullie mee !
    Heer mocht ik meer en meer beseffen dat U in mijn hart Uw woning hebt ! Maar ook in "élk mensenhart "! Geef mij de kracht om met Uw Liefde te beminnen en te vergeven aan naasten waar ik 't enigzins moeilijk mee heb ! Leer mij ook van mezelf te houden en me te aanvaarden !
    Dank U Jezus !









    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede Vader,
    Ik dank U voor alles wat ik mocht ontvangen en beleven in het afgelopen jaar evenals voor mijn goede gezondheid ondanks mijn chronische ziekte. We moesten afscheid nemen van ons schoonbroer maar ik ben er zeker van dat hij door zijn toegewijd en gelovig leven en zijn zorg voor mijn zus en hun kinderen nu in Uw licht mag vertoeven.
    Geef vrede in het nieuwe jaar en roep mensen op om naar uw woord te leven. Ook onze kinderen die de weg naar U niet meer duidelijk volgen.
    Moeder Maria, spreek ten beste voor ons en wees ons nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik zonder angsten mag leven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten