donderdag, 30 dec 2021

Reacties

  1. Heer verlos mij van angst en ikzucht .
    Geef mij de moed om tegen kwaad en onrecht in te gaan op Uw wijze ! Waardoor ik de liefde voor de medemens niet verlies !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt u mij nabij zijn zodat ik niet meer zo bang ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader wees mijn lichtbaken in deze donkere tijd.
    Danku voor het positieve nieuws over mijn gezondheidstoestand.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer mag ik UW ZEGEN vragen voor alle vluchtelingen voor mensen op dwaalspoor en vooral voor de vele kinderen die UW liefde niet kennen Zegen ook ons gezin de kinderen en kleinkinderen Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. IK bid mee met jullie allen en wens jullie een gezegend Nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten