dinsdag, 21 dec 2021

Reacties

  1. Vader, Ik draag U deze dag op.
    Wees mij nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid om zegen over een overleg deze namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor alle intenties en bid ook voor mezelf om zegen voor een goeie beslissing rond het al dan niet aannemen van een job naast mijn huidige job. Dat ik de juiste beslissing mag nemen die goed is voor mezelf en mijn gezin, en de onderhandelingen rond het loon in vrede mogen verlopen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid voor u omdat dit toch ingrijpend is in jouw leven.
      Heer, geef deze mens inzicht en wijsheid.
      Amen

      Verwijderen
  4. Lieve God, wees mij nabij bij alles wat ik doe. Zodat ik me niet meer zo depressief en bang voel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten