donderdag, 9 dec 2021

Reacties

  1. Vader, Ik heb het zo moeilijk en de voorbije dagen ging ik gebukt onder zorgen.
    Help mij vandaag me wat beter te voelen en minder zorgen te hebben.
    Heer verhoor mijn gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid met je mee.
    Voor allen die gebukt gaan onder zorgen en ziekte.
    Genees ons Vader, stuur ons Simons van Cirénes om ons kruis te helpen dragen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jezus, stoort het je niet dat ik op ben?
    Laat toch een keer iets van je horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer,
    geef me de kracht om me te laten vinden door U

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LIeve Heer, wees mijn nabij want ik ben bang.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ann en jullie andere 4 anoniemen , die zo bang en onder zorgen gebukt gaan, houd moed, iedere traan van jullie is een gebed, die onze Vader in Zijn Hand houdt, de Hand die ons verlost .. voor eeuwig. Ik zal voor jullie bidden..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten