zaterdag, 1 jan 2022

Reacties

  1. Goede Vader,
    Zegen dit nieuwe jaar en zend Uw Geest over allen die verantwoordelijkheid dragen.
    Beschermd Uw volk en wees mij nabij in alles wat ik doe.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader,
    Breng vrede en verdraagzaamheid in de wereld. Dat mensen en volkeren naar elkaar leren luisteren vanuit het hart.
    Dat ze elkaars noden en frustraties leren zien en begrijpen en er rekening mee leren houden. Geef wijsheid en kracht aan onze leiders. Dat ze meer met de noden van de wereld bezig zouden zijn dan met hun eigen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moge de Heer u zegenen en u beschermen, moge de Heer het licht van zijn gelaat over u doen schijnen en u genadig zijn, moge de Heer u zijn gelaat toewenden en u vrede geven.
    Amen.
     

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede God de Vader, ik dank u voor al het goede dat ik mocht ervaren.
    Laat mij steeds dicht bij u blijven zodat ik u mag blijvend meenemen en uitstralen overal waar u mij heen leidt.
    Goede God de vader ik hou van uw nabijheid,
    het maakt me gelukkig en gezond Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moge de Heer ons zegenen en ons beschermen, moge de Heer het licht van Zijn gelaat over ons doen schijnen en ons genadig zijn, moge de Heer ons Zijn gelaat toewenden en ons vrede geven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wilt U ook mij beschermen zodat ik me weer wat vrolijker mag voelen??

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten