vrijdag, 10 dec 2021

Reacties

  1. Goede Vader,
    Wees vandaag weerom met mij begaan.
    Ik zal ook weer trachten het goede te doen met mezelf en naar anderen toe.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid om zegen over een ontmoeting deze voormiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid om steun door de h. Geest bij het uitvoeren van mijn plan om een nieuwe fraterniteit van de derde orde op basis van de franciscaanse spiritualiteit vorm en inhoud te geven. Vader Franciscus en zuster H. Clara wees dit initiatief genegen en geef het uw zegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid met jullie mee!
    Uw Wil geschiedde ...ook voor mij vandaag Heer !
    Mocht ik vandaag mijn ikje vergeten om plaats te maken voor U in mijn doen en laten vandaag Heer !
    Dank U Heer Jezus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee, Heer Jezus en Moeder Maria ik bid ook om moed en een oplossing voor de moeilijke gezondheidsproblemen van onze dochter
    Dank u

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wilt u mij nabij zijn zodat ik beter kan omgaan met mijn angsten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten