maandag, 13 dec 2021

Reacties

  1. Goede Vader,
    Wees met mij begaan en hou me op Uw weg.
    Zendt Uw Geest in mij opdat ik mag leven naar Uw woord.
    Geef me kracht.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader,
    ik bid voor L en voor M die in ons woonzorgcentrum zijn overleden. Wil hen opnemen in uw eeuwige liefde.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag start in Antwerpen het assisenproces voor Steve Bakelmans die Julie Van Espen heeft verkracht en vermoord.
    Laten we bidden voor haar familie. Dit proces moet erg zwaar zijn voor hen.
    Bidden we ook Steve. Mogen hij diep in zijn hart oprecht berouw tonen. Moge God hem daarin bijstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede God. Ik bid om de juiste ingesteldheid bij het boetesacrament in deze adventstijd, zodat ik met een zuiver hart en met deemoed vergiffenis mag bekomen voor al mijn zonden. Het maakt deel uit van de weg naar Kerstmis voor te bereiden.
    Mag het een start zijn voor het jaar 2022 God's wegen te gaan.
    God en alle heiligen, in het bijzonder Franciscus, H. Clara en Elisabeth van Hongarije.

    BeantwoordenVerwijderen

  5. ... wees mij nabij met uw barmhartigheid. Versterk mijn geloof,, zet recht mijn dwarse voet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer God, elke dag weer kom ik bij u voor uw genade en liefde.
    Dat heb ik zo nodig.
    Ik bid mee voor de intenties van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, wilt U mij dragen en de weg wijzen. En voor woensdag, U weet waarom.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten