zondag, 6 juni 2021

Reacties

  1. Heer, laat ons uit de coronacrisis leren hoe broos we zijn en laat ons tekens naar U terugkeren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer bevrijd mij en ons van alle angsten en zelfzucht !
    Leer ons in Uw Liefdestroom te blijven !!!
    Wàt er ook gebeure !
    Ik dank U Heer voor alle goeie mensen die 't "Dagelijks Bijbelcitaat " ontwerpen èn lezen !

    Moge Zijn Geest ons allen blijven doordringen en ons sterker maken in geloof in Christus levend in 't diepste van onze ziel !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer,ik bid voor genezing van mijn ziel.Dat ik vrij mag worden van het verleden wat zo mijn leven beinvloedt.
    Datik innerlijke rust mag vinden.
    Heer vernieuw mij.

    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, laat mij vrij worden van angst en onrust zodat ik innerlijke rust mag vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al deze intenties opdat de Heer elke dag mag meestappen en meeleven in ons leven Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook mee voor al deze intenties. Laat ons ook bidden voor de Kerk in Duitsland, die het zo moeilijk heeft, en voor onze paus Franciscus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten