zondag, 27 juni 2021

Reacties

  1. Ik wil bidden voor een vroegere buurvrouw van waar ik gisteren hoorde dat ze leukemie heeft. Heer, wil ook tegen haar zeggen 'Talita koem'. Moge ze genezen, en vrede dragen diep in haarzelf.
    Ik dank U.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer ik wil bidden v00r een jonge vrouw die ziek is (manisch depressief) zeg een Woord Heer en zij zal genezen zijn dank u ik vertrouw op U Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Straks in de eucharistieviering neem ik ook deze intenties mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, Laat mij ook opstaan als ik het moeilijk heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook mee voor die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook voor de intenties van gisteren, voor die persoon die in een diepe depressie zit,en voor allen die het moeilijk hebben met depressie, eenzaamheid, angst... Heer, wees hen allen speciaal nabij. Dank U, Heer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We bidden graag mee voor al deze intenties

    Graag wil ik vragen om Uw zegen om vrede en éénheid in ons gezin & families te bekomen
    danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten