vrijdag, 4 juni 2021

Reacties

  1. Vader, in mijn zoeken kom ik tot U.
    Wees mijn vader en wees mijn Heer.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid voor alle mensen aan wie ik beloofd voor hen te bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Christus met een dankbaar hart bid ik tot U .
    Vervul mij en ons van Uw Liefde !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, blijf mij nabij. En geef mij aub rust. Ik vind het moeilijk om met mijn depressieve gevoelens om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag bid ik met u mee! Verlies de moed maar niet, er komt licht, maar soms duurt het lang.

      Verwijderen
  5. Ik wil uw gebed vragen voor iemand die het zéér zwaar heeft. Ze is ook opgenomen omdat het niet meer ging thuis.
    Moge ze vrede en rust vinden diep in haarzelf.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten