donderdag, 3 juni 2021

Reacties

  1. Vader, ik bid tot U voor alle mensen die het moeilijk hebben in deze tijd. Voor allen die moedeloos of depressief zijn. Sterk hen en laat hen geloven dat er tokomst is in de wereld die Gij ons gegeven hebt. Sterk ook mij opdat ik een voorbeeld mag zijn vor anderen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij aub nabij vandaag en alle dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, deze dag draag ik op voor hen die het vandaag zeer moeilijk hebben. Laat hen Uw licht zien. Toon ook mij Uw licht zodat ik nooit meer in de duisternis vertoef.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom H. Geest laat Uw LICHT Schijnen over elke broer en zus laat hen delen
    in Uw barmhartige LIEFDE geef hen vertrouwen in Uw goedheid . Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel graag gebed gevraagd aub;
    Voor onze Paus, alle priesters, en voor nieuwe priesterroepingen
    Voor het zieleheil van alle overledene
    Voor een speciale intentie van Steven , Marieke , joeyi, Caroline ,Christel , Jonny
    Voor God te danken voor alle verkregen genade .
    Voor ons jarige Kleindochtertje Mia en haar ouders
    Voor Stef
    Voor trees
    Voor alle vervolgde Christenen
    Voor herstel en genezing van Reinhilde , Marie -Louise ,Sandra , Raf, Ilse , tante Christiane
    Mvg
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten