maandag, 7 juni 2021

Reacties

  1. Mijn dank is groot!
    voor alles wat ik ervaar vooral wat ik heb gelezen in het Bijbelcitaat
    en de Lees tip ik voel me heel blij nu en wil dit graag delen met andere mensen.Ik bid ook voor die mensen die niet welkom zijn in een land ,maar steeds worden teruggestuurd ik zie steeds weer dat kindje dat aan gespoeld op het strand lag zoiets moet toch niet kunnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid daarvoor mee Maria !
    Ook voor 't komende familiefeest ,opdat er vrede zij en vreugde !
    Zegen met Uw Liefde Heer al mijn kinderen !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik bid U voor de vrouw die gisteren steun van mijn gebed kwam
    vragen. Ik bid U ook om Zegen over mijn gemeenschap en mijn familie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve God,
    Dank omdat U de priester die, ondanks dat hij in een rolstoel zit en verward is, in het WZC van Kris voorgaat in de Eucharistie, gedragen hebt tijdens het vieren van Uw mysterie.
    Blijf dit samen met de gelovigen in en buiten het centrum doen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, ik wil ook graag altijd bij U zijn. Dan voel ik me veilig en rustig. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank Vader voor de veilige reis die we hadden en voor de rustige vakantie die we nu mogen beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer,
    ik heb angst om oud te worden.
    Geef me vrede, aub.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ’Voorgaan in broosheid'
    Het doet mij iets, de manier waarop God zich aan ons laat zien in zijn broosheid.
    Dank!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten