zaterdag, 19 juni 2021

Reacties

  1. Heer, leer mij in alle oprechtheid leven volgens wat ik zelf ook verlang; "Niet ik, Heer, maar Gij". "Gij" wil ik ontmoeten in de mensen op mijn pad, aandacht hebben voor hen, goed zijn voor hen, hen op mij laten voorgaan. Dit moet ik echt nog leren.
    Heer, ik bid u vandaag ook voor alle getroffenen van de ramp in Antwerpen-Zuid, voor hen en hun families en vrienden. Geef rust aan wie deze ramp niet hebben overleefd en laat hen delen in uw Liefde, voor altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij vandaag extra dragen zodat ik die sombere gevoelens niet heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vader, geef allen die Verantwoordelijkheid dragen de kracht op oprecht voor het goede te kiezen en niet de ogen te sluiten wanneer de natuur vergiftigd wordt.
    Laat de mensen respect hebben voor uw schepping en ze niet vervuilen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten