zaterdag, 26 juni 2021

Reacties

  1. Heer, heilig deze dag door ons in U te trekken.
    In uw naam. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer , zegen ons gezin met Uw vrede en kracht

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gebed gevraagd voor Marie -Louise moge zij moed en kracht en genezing ontvangen …. Ze ondergaat volgende weken ( donderdagen)chemo… moge Gods Wil haar leiden, en genezen …
    Graag gebed voor de intenties en het welzijn van onze paus Franciscus en paus Benedictus 16
    Voor het zieleheil van alle geaborteerde kindjes en voor het zieleheil alle mensen die euthanasie ondergingen.
    Voor alle vervolgde Christenen
    Voor heilige priesters en voor nieuwe priesterroepingen
    Voor opnieuw vele doopsels …. Ook bij onze kleinkinderen
    Een dankgebed voor vele verkregen genade
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij en wilt U mij dragen zodat ik me niet zo eenzaam en onbegrepen voel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Draag uw voortdurend gebed tot de gekruisigde Jezus en Moeder Maria om kracht en genezing van een zware depressie die gepaard gaat met angst en smetvrees.Ik geloof en vertrouw op uw gebed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten