woensdag, 9 juni 2021

Reacties

  1. Heer Jezus ook vandaag ,deze dag ons en mij geschonken ,wil ik U zichtbaar maken ,door Uw Geest en Liefde in mijn en onze zielen wonend
    Dank U Heer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag gebed vragen voor Marie-Louise die de volgende maanden bijna alle donderdag chemo gaat ontvangen… ik wil bidden voor kracht , steun ,moed en genezing .🙏🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee dat ze het goed aankan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil bidden voor al wie ziek is en vecht tegen de ziekte. Het gebed heeft mij geholpen en door de Almachtige God kreeg ik kracht om te vechten en een medisch plan dat draaglijk was in de behandeling.
    Zo vaak werd mijn gebed verhoord! Heb vertrouwen in de Vader!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten